خدمات door to door

خدمات تحویل door-to-door چیست؟

تاریخ انتشار: 7 دی 1400

خدمات تحویل door-to-door  یکی از اصطلاحات نسبتا گیج کننده صنعت لجستیک است! حوزه صنعت حمل و نقل و لجستیک بسیار گسترده است و اصطلاحات تخصصی و تجاری بسیاری دارد. خدمات تحویل door-to-door یکی از همین اصطلاحات است. ممکن است قبلاً اصطلاح خدمات تحویل door-to-door را شنیده باشید، اما زیاد به معنای آن توجه نکرده باشید. در این مقاله نگاهی داریم به تعاریف مربوط به خدمات تحویل door-to-door نقشی که در صنعت لجستیک ایفا می‌کند.

مفهوم خدمات تحویل door-to-door چیست؟

خدمات تحویل door-to-door  در حالت ایده آل، به معنای تحویل محصولات از انبار فروشنده به نقطه تحویل( یعنی مشتری نهایی) است.

خدمات تحویل door-to-door  همچنین به معنای تحویل بار از محل تحویل فروشنده به انبار یا مرکز حمل و نقل گیرنده است که از آنجا به نقطه تحویل( یعنی به مشتری نهایی) منتقل می‌شود.

در هر دو حالت،اگر شما از خدمات تحویل door-to-door استفاده کنید، نیازی به همکاری با آژانس‌های مختلف برای تحویل محصولات خود نخواهید داشت.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرح دهیم که چرا ادعا می‌کنیم استفاده از خدمات تحویل door-to-door ، انتخاب معقولی برای کسب و کار شماست.

مزایای خدمات تحویل door-to-door


یک تماس کافیست!

هنگامی که خدمات تحویل door-to-door  را انتخاب می کنید، همین کافیست که فقط باید با مدیر حساب شریک پیک یا شرکت حمل ونقل خود تماس بگیرید تا آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت کالاهای خود را دریافت کنید.  نحوه انتقال کالا به درب منزل خریدار نهایی شما بستگی به پیک/ شرکت حمل و‌نقلی که انتخاب می‌کنید دارد .

با خیال آسوده!

با خدمات تحویل door-to-door ، ارائه دهنده سرویس حمل و نقل، بیمه کالاهای آسیب دیده و گم شده را نیز به شما ارائه می‌کند. برای اطلاع دقیق از این موضوع از شریک تحویل خود پرس و جو کنید تا مطلع شوید که آیا باید از قبل این خدمت را فعال کنید، آیا آن‌هابه طور خودکار برای هر بار ارسال، این خدمت را فعال می‌کنند. حمل و نقل با بیمه، به شما حس امنیت و اطمینان بیشتری برای حمل و نقل محصولات خود در مسافت‌های طولانی می‌دهد. علاوه بر این، یکی از جنبه‌های ضروری حمل و نقل کالاهای گران قیمت است.

کاهش هزینه‌ها

خدمات تحویل door-to-door  نیازی به صرف هزینه اضافی در هر مرحله از فرآیند انجام ندارد. تمام فرآیندها از ارسال محصولات از انبار شما گرفته تا تحویل محصول به مشتری نهایی  به صورت یکجا انجام می شوند. بنابراین نیازی نیست برای تحویل مایل اول یا آخرین مایل هماهنگی‌های جداگانه ترتیب دهید.

زحمت کمتر!

از آنجایی که شرکت پیک تمام مراحل تکمیل را بر عهده دارد، لازم نیست زمان یا تلاش خود را برای مدیریت منابع و سیستم لجستیک تلف کنید. شما می توانید این زمان را با خیال آسوده به کسب و کار اصلی خود، توسعه محصول و غیره اختصاص دهید. خدمات تحویل door-to-door ، به شما این فرصت را می‌دهد که منابع زمانی و مالی خود را بر بازاریابی و فروش محصول خود متمرکز کنید و نگرانی‌های مربوط به فرآیند لجستیک را به کلی فراموش کنید.

مدیریت آسان‌تر

وقتی از خدمات تحویل door-to-door استفاده می‌کنید، فتنها کافیست با یک نفر از شرکت پیک در تماس باشید و این امکان را خواهید داشت تا به راحتی کل فرآیند را مدیریت کنید. حتما می‌دانید که در صورتی که از خدمات تحویل door-to-door استفاده نکنید، مجبور خواهید بود حمل و نقل را از انبار خود به مرکز تکمیل و سپس از مرکز تا درب مشتری پیگیری کنید.

سخن پایانی

خدمات تحویل door-to-door ممکن است تفاسیر متعدد و مکاتب فکری متفاوتی داشته باشند، اما در هر صورت انجام کار و تدارکات را برای شما آسان‌تر می‌کنند. اگر هنوز استفاده از این خدمات را تجربه نکرده اید یا در استفاده از این خدمات شک دارید همین الان برای مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید و به زودی تحویل محصولات خود را به صورت door-to-door آغاز کنید! مطمئن باشید که استفاده از این خدمات به افزایش نظم کسب و کار شما و رضایت بیشتر مشتریانتان کمک فوق‌العاده‌ای می‌کند.

شرکت سودا آریا با تکیه بر دانش و کارشناسان مجرب بدنبال کسب رضایت مشتریان به همراه توسعه بازار با محصولات و خدمات با کیفیت می باشد که کارنامه موفق بیست ساله مجموعه ، گویای موارد مذکور می باشد. در حال حاضر شرکت سودا آریا که در گروه هولدینگ بلواندپی نقش بازرگانی خارجی را بعنوان تامین کننده اجناس از سازندگان مطرح دنیا در بخش انرژی و برق عهده دار می باشد ، در انجام صادرات اقلام مذکور به کشورهای اروپا یی ، آسیایی و آفریقایی نیز دارای سوابق موفقی است.

جهت توسعه بازار ، این شرکت علاوه بر عهده دار شدن موارد بازرگانی خارجی در شرکت های عضو گروه بلو اند پی ، نسبت به واردات و صادرات جهت مشتریان خارج از گروه اقدام نموده که در راستای برنامه توسعه بلند مدت خود، با ایجاد دفاتر بازرگانی مستقیم در کشور های عمان ، تانزانیا، عراق و بصورت همکاری با شرکت های بومی در کشور چین و ترکیه پاسخگوی هر چه بیشتر نیازمندی در حوزه های لجستیک، بازاریابی ، بازرگانی و مدیریت صادرات فعالیت خود را با هدف تامین کلیه خدمات بازرگانی مربوط به تجهیزات صنایع برق، آب، نفت وگاز و اخیراً در زمینه صنایع غذایی آغاز نموده است. این شرکت در حال حاضر با انجام فعالیتهای بازرگانی و صادراتی به عنوان یک شرکت مدیریت صادرات (EMC) مطرح می باشد.